Subject: Eelnõu väljatöötamiskavatsuse kooskõlastus
From: "Engli Smitt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 14:57:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et Tervisekassa tutvus kooskõlastamiseks ja arvamuse
avaldamiseks edastatud ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
väljatöötamiskavatsusega ning kooskõlastab väljatöötamiskavatsuse
märkusteta.

Lugupidamisega

ENGLI SMITT
Jurist
Õigustugi

T: 53989360
E: [email-masked]
Riia tn 142, Tartu
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>